Swamp tour - Reisverslag uit Slidell, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Swamp tour - Reisverslag uit Slidell, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Swamp tour

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

04 September 2017 | Verenigde Staten, Slidell

Vanochtend hebben we lekker ontbeten in de ontbijtbar aan de overkant en voor de ochtend hadden wij een swamptour ingedachten, door miscommunicatie van het reserveringsbedrijf werden wij niet opgehaald, gelukkig konden wij in de middag nog ingepland worden, en wat een belevenis is het geweest! Er was een meisjesgroep waarvan er 1 ging trouwen, een leuk meisje met een tiara in haar haar. Toen Dan (onze kapitein) zei dat 1 persoon naast hem kon komen zitten voor de beste foto's riepen ze allemaal "the cameraman" en wezen naar Erik, hij moest wel beloven dat hij de foto's doorstuurt.
Wat een geweldige tour hebben we gehad, krokodillen, wasbeertjes, een wildvarken (Orio genoemd). Het begon met een krokodil die pas eieren had gelegd, ze kennen alle krokodillen namelijk en we kregen ook het nest te zien. Krokodil (Elvis) was de grootste die we gezien hebben.

Vervolgens hadden we nog een tocht met een radarboot gereserveerd maar ook dit ging door miscommunicatie niet door maar dat gaan we in Memphis doen.
Morgen de auto ophalen en op route naar Natchez met een stop bij een plantagehuis.

Wordt vervolgd....

• 05 September 2017 - 10:11

Marian:

Mooi on the bayou! Geweldig die krokodillen!

• 05 September 2017 - 10:56

Marja:

hoi cis en eric..wow wat een beesten ..ik zag net pas je bericht mmooi daar ga je volgen

• 05 September 2017 - 17:06

Hannie:

Mooi hoor al die foto's van die krokodillen. Wij in Zeeland geweest ook veel gezien. Mosselen.
    Gaan jullie volgen heel veel plezier.