Natchez - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Natchez - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Natchez

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

07 September 2017 | Verenigde Staten, Natchez

Vannacht hebben we goed geslapen en vanochtend konden we ontbijten aan de overkant van de straat achter een prachtige Main House Dunleith. De ontbijtzaal bevond zich in de paardenstal werd ons achteraf verteld. Tijdens het ontbijt kregen wij een voucher overhandigt, wij konden hiermee een tour krijgen door het grote huis, dat wilde wij wel en wederom was het geweldig. De gids (nu niet verkleed) gaf ons een rondleiding door dit prachtig huis en vertelde dat dit geen plantage betrof, een plantage is zelfvoorzienend met vee, land etc. een mansion is meer een buitenhuis voor de allerrijkste. Hij vertelde ons van de paardenstal, als de familie uitrijden wilde met de koets werden de gigantische deuren geopend waar de koets en paarden uit werden geleid, de familie kon op reis. De gids was heel verrast dat hij van ons klompjes kreeg, zo leuk!

Daarna zijn we Natchez doorgelopen en lang de Mississippi geslenterd, wat gedronken, gegeten en nu is het alweer 21:30 en zitten we op de veranda wat te lezen, morgen weer op route naar Vicksburg.

Tot morgen...

• 07 September 2017 - 10:48

Marian:

Prachtig huis weer hoor! En leuk dat je die klompjes mee hebt :-) Doeg

• 07 September 2017 - 13:22

Madelon:

Hoi Cisca,

Ik heb zojuist alles gelezen. Wat hebben jullie al veel gedaan! Het ziet er erg leuk en mooi uit. De naam van de kapitein van de krokodillenboot deed me verdacht veel denken aan die man van onze helikoptervlucht over de Grand Canyon (Dan the man)
    Ook leuk inderdaad dat je de klompjes weer hebt meegenomen!

Heel veel plezier en groetjes aan iedereen! Ik kijk uit naar de volgende blogs.

Liefs Madelon

• 07 September 2017 - 14:16

Wil En Klaas:

Wat hebben jullie een fantastische reis en een reis waarvan wij ook genieten. Nu weet ik ook waar mijn klompen zijn gebleven, maar vooruit ,het is voor een goed doel. Ga zo door en veel plezier.

Groetjes Wil en Klaas