Memphis en Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Memphis en Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Memphis en Graceland

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

09 September 2017 | Verenigde Staten, Memphis

Gisteren kwamen wij laat in de middag aan in Memphis en hebben ingecheckt in het hotel La Quinta Inn & Suits Airport.

Vandaag zijn wij naar Graceland gegaan, en wat hebben we een leuke dag gehad. In Graceland kan je je de hele dag wel vermaken, het was ook heerlijk rustig en wij hebben van alles gezien. Bij de woning kreeg je een tablet met een koptelefoon met een Nederlandse uitleg. Elvis liet van alles aanbouwen, een jungleroom, een opnamestudio, een zwembad, een poolroom en buiten een weide met paarden. Je kon overal langs lopen met op het laatst de plaats waar Elvis met zijn ouders en zijn geliefde oma en tweelingbroertje (overleden bij geboorte) begraven liggen. Verder zijn er nog grote hallen waar zijn kleding, auto's, gouden platen, films en nog heel veel meer te zien is. Op het laatst zijn wij nog in zijn 2 vliegtuigen geweest. Kortom, het was een lange dag maar de moeite waard!

Morgen gaan wij Memphis in....

• 10 September 2017 - 13:48

Marja:

geweldig dit ...heel apart huis .maar wel mooi ...goeie reis verder en vooral genieten grt mar xxx

• 10 September 2017 - 14:15

Carin Lambeek :

Leuk de foto's van graceland. Elvis has left the building! Fantastisch dat witte pak! Veel plezier!