Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Nashville

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

12 September 2017 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan, eerst koffie gezet in het appartement, de koffers een beetje gefatsoeneerd, gedoucht, ontbeten en vroeg in de middag, door de regen :( naar het centrum gelopen. In de bar Honky Tonk Central een lekker biertje met een hapje genomen, geluisterd EN genoten van de liveband.

Daarna zijn we naar het Johnny Cash museum gegaan, jammer dat het wat klein uitviel maar je kreeg toch een goed idee van het leven van Johnny Cash. Ik wilde ook naar het museum van Patsy Cline op de 2e etage maar daar moest je weer apart voor betalen, dat hebben we dan maar niet gedaan.
Vervolgens door Broadway gelopen en geluisterd naar de livebands in de andere barretjes, alles country muziek.

Natuurlijk weer een Hard Rock Café gevonden en Erik heeft weer een pet gescoord. Vervolgens rondgelopen tot het etenstijd werd, maar omdat we niet zoveel honger hadden zijn we teruggelopen naar het Hard Rock Café en hebben daar een schotel met hapjes besteld met heerlijke cocktails. Voor de terugweg hebben we weer een Uber genomen.

Voor nu zitten we nog even in ons prachtig appartement een drankje te nuttigen, morgen gaan we weer verder richting Lynchburg in de staat Tennessee, deze stad staat bekend om de whiskydistilleerderij Jack Daniels die er gevestigd is en daar hebben we voor morgen een rondleiding besproken (en gelijk ook maar een hotel).
In de staat Tennessee mag geen alcohol verkocht worden, het is dus even afwachten of je wat mag proeven en kopen bij JD en wat we bij het avondeten te drinken krijgen.

Cheers!

• 13 September 2017 - 14:10

Marja:

proost .....dat wordt dan ranja met een rietje ..ha ha

• 15 September 2017 - 16:05

Marga:

Leuk hoor. Ik ben een beetje jaloers op jullie.