Lynchburg Jack Daniels distillery - Reisverslag uit Lynchburg, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Lynchburg Jack Daniels distillery - Reisverslag uit Lynchburg, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Lynchburg Jack Daniels distillery

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

13 September 2017 | Verenigde Staten, Lynchburg

Vanochtend zijn we, na het homemade ontbijt, vertrokken uit het appartement en eerst naar een groot winkelcentrum gereden, we hebben tijd genoeg om naar Lynchburg te rijden voor de tour in het Jack Daniels distillery, het regende nog een beetje en ik denk dat we dit weer nog wel een paar dagen houden, ze zeggen dat het nog een staartje is van Irma.
Wij komen af en toe mensen tegen die hun huis en haard in Florida hebben achter gelaten om de storm te ontlopen, we hopen voor ze dat hun huis er nog staat. Ook zagen wij op 11-9 veel vlaggen halfstok.

Om 13:45 kwamen wij in ons hotel de Lynchburg Country Inn aan. Om 14:15 moesten wij ons melden en de distilleerderij lag op 10 minuutjes lopen dus we waren mooi op tijd.
We hebben een leuke tour gehad van een gids die je er zo zou verwachtten, een grote vent in een tuinpak met een groffe baard, prachtig!! De klompjes die hij van ons kreeg werd gelijk aan zijn tuinbroek bevestigt.
We hebben ook diverse whiskey's geproeft maar hebben niets gekocht, je kon alleen grote dure flessen kopen en we zijn geen van alle gek op whiskey.
Na de tour moesten we goed zoeken naar een eetcafé wat nog geopend zou zijn, alles gaat hier om 5 uur dicht!
In de Barrel House BBQ konden we nog wat eten, het zag er niet uit maar dat had ook wel wat, de hele muur, plafond en meubilair was volgeschreven door de gasten dus wij hebben onze naam ook met viltstift achtergelaten.

Morgen door naar Chattenooga waar we 2 nachten blijven.

Yeehaa....

• 14 September 2017 - 10:32

Madelon:

Hahaha prachtig dat zakje chips bij je hamburger