Maggie Valley, Smoky Mountains - Reisverslag uit Maggie Valley, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Maggie Valley, Smoky Mountains - Reisverslag uit Maggie Valley, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Maggie Valley, Smoky Mountains

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

16 September 2017 | Verenigde Staten, Maggie Valley

Vanochtend toch nog maar een ontbijtje genomen in het hotel en toen op route naar Maggie Valley in de Smoky Mountans waar wij nu in een goed appartement verblijven en uitkijken op een rustig golfveld en daarachter de bergen.
Alle boodschappen hebben wij binnen om de komende dagen lekker op ons eigen stekkie te ontbijten en het avondeten te nuttigen.
Voor vanavond staat er kip met aardappeltjes op het menu.
Daarna nog even met een drankje, of koffie, op het terras en de tv op CNN voor het laatste nieuws.
Morgen zien we wel wat we gaan doen, er is genoeg te zien en te ondernemen. Hoewel een dagje aan het zwembad ook geen gek idee is.