Chimney Rock - Reisverslag uit Chimney Rock, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Chimney Rock - Reisverslag uit Chimney Rock, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Chimney Rock

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

19 September 2017 | Verenigde Staten, Chimney Rock

In Maggie Valley "vieren" ze de aankomende herfst door het plaatsen van stro met een pompoen en een pop en/of kraai, je ziet ze op elke hoek en bij heel veel huizen staan.

Vanochtend zijn we wat later dan anders op pad gegaan, we wilden naar Chimney Rock en die ging pas om 12:30 open.
Chimney Rock is een uitkijkpunt op een hoge rots.
Om bij dit uitkijkpunt te komen moest je behoorlijk wat trappen omhoog, daar had ik geen puf voor dus bleef ik beneden (zag later de foto's wel van Erik :). Toen Erik, Martin en Ellen boven waren kon ik hun van beneden af mooi op de foto nemen.
Beneden had je trouwens ook een prachtig uitzicht.
Op de terugweg zijn we nog even gestopt bij wat winkeltjes en waar je wat kon eten, dat was niet verkeerd! De winkeltjes stelden niet veel voor, veel souvenir spullen en wat handwerk, en nog behoorlijk aan de prijs.

De weg heen en terug ging gedeeltelijk over De Blue Ridge Parkway die bekendstaat als een van de meest pittoreske wegen van het land. De weg loopt van het Great Smoky Mountains National Park in het zuiden over een lengte van 755 km naar het Shenandoah National Park in het noorden. Onze TomTom liet alleen maar bochten zien.

Straks gaan de mini pizza's in de oven, maar nu zitten we nog even lekker met een drankje en hapje op de veranda (saai hè).

Had ik al verteld dat we prachtig mooi weer hebben?.....

• 20 September 2017 - 09:53

Hannie:

Mooi hoor die pompoenen foto, wat zullen jullie veel zien.

Groetjes van ons.

• 21 September 2017 - 19:30

Marga:

Wat maken jullie een mooi reis. Leuke foto's en geniet maar lekker.