Maggie Valley - Reisverslag uit Maggie Valley, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Maggie Valley - Reisverslag uit Maggie Valley, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Maggie Valley

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

20 September 2017 | Verenigde Staten, Maggie Valley

Pas in de middag zijn we lopend uit het appartement vertrokken en hebben hier in Maggie Valley een wandeling van 3,5 uur gemaakt. Onderweg hebben we van de versieringen vanwege de naderende herfst wat foto's gemaakt. Onderweg bij een eenvoudig eethuisje een heerlijke hotdog gegeten.
Toen we halverwege het appartement waren begon het zachtjes te regen, best wel even lekker.
Bij het appartement aangekomen scheen de zon alweer volop en hebben we nog even heerlijk in het zonnetje gezeten.

Vanavond staat er macaroni op het menu, het is de laatste dag en nacht in dit appartement, morgen gaan we richting Roanoke en daar verblijven we 3 nachten.

On the road again....

• 21 September 2017 - 15:50

Marja:

hoi ...ik heb vandaag elvis ..ontvangen ..................djw mooie kaart krijgt een mooi plekje xxxxx................heel veel plezier nog en groetjes aan iedereen