Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Roanoke

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

21 September 2017 | Verenigde Staten, Roanoke

Om klokslag 10:00 ur checkten wij uit en reden eerst naar de Walmart om bier, broodjes en wijn te halen en toen was het richting Roanoke. Om 16:00 uur kwamen wij aan bij het Econa Lodge Civic Center in Roanoke. Dit eenvoudig hotel ligt aan de snelweg, het ziet er wat vervallen uit maar het kingsize bed ziet er goed uit en de badkamer en toilet zijn schoon (het krijgt de Groeten van MAX-keurmerk :).
Eerst wat spullen uitgepakt en even bijkomen van de reis, een drankje met wat knabbeltjes gaat er wel in.

's Avonds hebben wij, op 4 minuten lopen, bij Wendy's een lekkere burger met french fries gegeten. Wendy's vinden wij kwalitatief lekkerder dan McDonald's.

Morgen gaan we met de auto wat van de omgeving bekijken, in en om het hotel is niets.

Doei....