Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Roanoke

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

22 September 2017 | Verenigde Staten, Roanoke

Vannacht goed geslapen, wel wakker geworden van een koelkast die af en toe geluid maakte maar geen lawaai gehoord van de buren vlak naast het hotel, daarna doorgeslapen tot 8:30.
Om 9:15 gingen we ontbijten maar er was nog minder dan minder te krijgen, gelukkig hadden we nog beleg over maar er was geen brood alleen bagels om te roosteren en zoete baksels, jammer, maar de mensen zijn wel super aardig.
Na het ontbijt zijn we naar een groot winkelcentrum gereden, hier kan en hebben wij ons een paar uurtjes vermaakt, in een boekenwinkel annex koffiehuis hebben we heerlijke koffie met een stukje taart genomen.
Daarna zijn we doorgereden naar een park waar de Roanoke Star staat, dit is de grootste, vrijstaande, door de mens vervaardigde, verlichte ster ter wereld, 's avonds moet deze heel spectaculair verlicht zijn, hier had je ook een weids uitzicht over de stad.

We hebben de auto terug gereden naar het hotel en een Uber genomen naar het centrum en een drankje genomen op een gezellig terras.
's Avonds hebben we in een Libanees restaurant gegeten, erg lekker!

Nu zitten we met de beentjes op tafel, met de airco aan omdat het nog steeds erg warm is.
Morgen gaan we naar het spoorwegmuseum en voor de rest moeten we het nog bedenken.

All aboard!!

• 25 September 2017 - 23:04