Jesi - Reisverslag uit Jesi, Italië van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Jesi - Reisverslag uit Jesi, Italië van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Jesi

Blijf op de hoogte en volg Cisca

04 Augustus 2014 | Italië, Jesi

Zaterdag zijn er nieuwe gasten aangekomen, zo te zien zijn ze erg aardig, er zitten nu Nederlanders, Belgen en Duitsers.
Vaak zitten hier mannen die speciaal komen om te wielrennen, dat schijn je hier fantastisch te kunnen doen.

Vanaf zaterdag hebben we hoofdzakelijk mooi weer gehad en we zitten vaak 's morgens al bij het zwembad en 's avonds te kletsen met de andere gasten of te lezen.

Vandaag zijn we naar Jesi geweest, we waren juist laat weg gegaan omdat de winkels pas weer om 4 uur open gaan, laten ze nu op maandag gesloten zijn!
Toch hebben we heerlijk rondgelopen en een zalig ijsje gegeten.
Ook de rit ernaartoe en terug was adembenemend, wat is dit land toch ontzettend mooi!!

Op de terugweg nog wat boodschappen gedaan, we zijn nog geen 1 keer uiteten geweest omdat we d'r eigenlijk geen zin in hebben. Morgen hebben we weer een pizza avond en donderdag weer 's avonds bij Wijnand, erg lekker en gezellig.

Nog even vakantie....

• 05 Augustus 2014 - 15:28

Marian:

Hallo Eric en Cisca,

Ziet er lekker uit, dat ijsje, ik doe het hier wel met een nep mini-mac..

Geniet ze verder!!