Chattanooga - Reisverslag uit Chattanooga, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Chattanooga - Reisverslag uit Chattanooga, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Chattanooga

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

14 September 2017 | Verenigde Staten, Chattanooga

In de avond hebben we nog even een drankje in de hotelkamer genomen, je kan wel drank kopen maar nergens openbaar nuttigen, dus ook niet buiten op je veranda. 's Morgens was de auto snel ingeladen omdat we maar voor enkele dagen hadden ingepakt, naast het hotel zat een Starbucks waar we een ontbijt konden nemen er was alleen geen koffie te krijgen :0

Onderweg naar Chattanooga zijn we nog even gestopt bij een groot winkelcentrum, na daar te hebben rondgeslenterd hebben we op de (vr)eet afdeling ook geluncht om vervolgens nog maar een klein stukje te hoeven rijden naar het Days Inn Chattanooga/Hamilton Place, ons hotel voor 2 nachten.
Het is vandaag, na 2 dagen (mot)regen, weer zonnig en goed warm.

Voor morgen hebben we weer wat op het programma staan, nu zitten we met een drankje bij het zwembad en zal er niet veel meer gebeuren.

Tot morgen...