Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Roanoke - Reisverslag uit Roanoke, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Roanoke

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

23 September 2017 | Verenigde Staten, Roanoke

Vandaag hebben we rond 12:00 uur een Uber genomen naar het centrum van Roanoke om naar het Virginia Museum of Transportation te gaan, in dit museum vind je oude treinen, auto's en informatie over vliegtuigen.
In het centrum stond een kleine markt, na hier overheen te zijn gelopen gingen we eerst nog even koffie drinken met een gebakje.
Vervolgens was het 10 minuten lopen naar het museum, voor het museum stonden allemaal oude auto's te pronken.
In het museum hebben we onze ogen uitgekeken naar de prachtige treinen die stonden opgesteld, we hebben ons hier echt enkele uren vermaakt.
Daarna wilde Ellen nog even een kerk in, voorzichtig deden Ellen en ik de deur open (Erik en Martin bleven buiten) vlak achter de deur stond een dominee in vol ornaat, hij gebaarde ons verder te komen waarop ik aangaf dat wij geen lange broek droegen en geen bedekte armen hadden, nou dat was geen probleem. Ellen zei dat onze "husbands" nog buiten stonden, hij vroeg hoe ze heten en ging naar buiten om ze te roepen; "Erik Martin come in". Ze stonden heel vreemd te kijken.
Hij heeft in de kerk nog een tijd met ons staan praten, wat een aardige man.

Rustig liepen we weer terug naar het centrum om in een bier café (van eigen brouwerij) een biertje te drinken, het was daar behoorlijk druk, na 1 biertje gingen we door naar een terras om daar rustig wat te drinken en gelijk wat te eten.
Een Uber bracht ons weer netjes tot voor de deur van het hotel.

Morgen weer de boel inpakken en op naar......

WASHINGTON

• 24 September 2017 - 20:21

Marian:

Leuke verhalen weer, en Martin een kerk in... laat oma het maar niet horen haha.
    Goede reis naar Washington, groeten aan Lincoln.