Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Washington DC

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

24 September 2017 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag kwamen we om 13:30 uur aan in Washington DC en we verblijven tot woensdag in het Oakwood Crystal City, Arlington.
In het Oakwood hebben we wederom een prachtig appartement op de 6e etage. Na het inchecken hebben Ellen en ik de spullen uitgepakt en Erik en Martin de auto ingeleverd op het John F. Kennedy International Airport.
Daarna bij een supermarkt boodschappen gedaan voor het ontbijt, vervolgens een Uber genomen naar het centrum om alvast wat van Washington te bekijken, het werd al gauw donkerder dus doorgelopen naar het Hard Rock Café voor een burger en een pet.
Morgen staat Arlington National Cemetery en het Pentagon op het programma.

Tot morgen!

• 25 September 2017 - 07:35

Marga:

Mooie foto's hoor. Geniet nog lekker van de komende dagen en een rustige vlucht terug naar Nederland. Groetjes Mar.

• 25 September 2017 - 07:53

K.de Boere:

Goeden morgen wereldreizigers.
    De laatste loodjes en wat een fijne reis hebben jullie gehad. Wij hebben genoten va jullie mailtjes met de b.b.h. foto s. Geniet nog van de laatste dagen in de V.S. Een fijne en vlotte retourvlucht. Poot van Tsenpo en van ons tot ziens.

• 25 September 2017 - 09:52

Carin Lambeek :

Mooie reis die jullie hebben gemaakt! Leuk nog een paar dagen in Washington ter afsluiting. Geniet er nog van. Goede terugreis toegewenst!Groetjes vanuit het ook zonnige Murcia! Tot volgende week! Groetjes, Carin m

• 25 September 2017 - 23:05

Marja: