RV ophalen bij Road Bear en LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu RV ophalen bij Road Bear en LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

RV ophalen bij Road Bear en LA

Blijf op de hoogte en volg Cisca

29 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Eindelijk weer een goede internet verbinding dus kan ik weer wat schrijven.

We werden keurig opgehaald bij het hotel en na een half uur rijden werden we bij Road Bear afgezet. Daar kregen we een uitgebreide uitleg hoe we met de RV om moesten gaan, het tanken van benzine, aansluiten van het water “gray en black water” en waar te lozen, het vullen en aansteken van de gastank e.d. wat mag je wel en wat zeker niet, de RV is een automaat dus dat is ook even wennen met rijden.
Er was zoveel informatie, we zijn zeker 1 ½ uur binnen geweest.
Alles werd nagelopen op eventuele beschadigingen (krasjes) en aanwezigheid van inboedel.
En wat een groot ding als je er naast staat!
Het was alleen al spannend om het terrein af te rijden, dus op naar de Wal-Mart om boodschappen te doen. Ook hier is alles groot en veel, we doen alleen de hoognodige boodschappen, de stoeltjes en BBQ etc. doen we de volgende dag.
Op naar de camping.

Aangekomen op de camping was het nog even een toer om de RV achteruit op z’n plaats te parkeren, aan te sluiten op het water en toen de pizza’s in de oven.
Hé? Geen bediening meer? Dan zelf maar aan de slag.

De volgende dag LA in.
Omdat het geen doen was om met 2 RV’s te gaan rijden en het openbaarvervoer ook te lang zou duren hebben we een auto voor z’n 8en gehuurd.
Eerst naar de letters van Hollywood, vanuit de auto kon er een foto gemaakt worden omdat je er niet dichterbij kon komen.
Daarna richting de walk of fame, waarop meer dan 2500 grote kleurige tegels in de vorm van een ster zijn aangebracht elk met de naam van een beroemdheid uit de wereld van film, televisie, radio, muziek en/of theater.
Erik en ik zijn vervolgens naar de shop van Kat Von D gelopen omdat Erik graag daar een tattoo wilde laten plaatsen. Kat Von D was er jammer genoeg niet maar Erik zijn tatoeage is geplaats door iemand anders, heel speciaal.

Gisteren hebben we een hele dag in Universal Studio’s rond gelopen, dit is een Amerikaans film- en entertainmentpark, met spectaculaire shows, filmsets en attracties!
En we hebben eindelijk mooi en zonnig weer!!
Als eerste gingen we in de rij staan om met een bus tussen en door de filmsets te rijden. In een grot werden we “getrakteerd” op een gevecht tussen King Kong en dinosaurussen, met een 3D bril op en doordat de bus als een gek werd rondgeslingerd had je het gevoel er middenin te zitten en bij de kade werd een man verslonden door Jaws en daarna keerde die haai zich vervolgens naar de bus om ons te verorberen maar we reden (gelukkig) net op tijd weg, we hebben een overstroming en ook nog een vliegramp overleeft. Daarna verder het park in om wat te eten en te drinken. Het was behoorlijk druk in het park, maar later werd het rustig en konden de kinderen ook zonder al te lang te wachten in allerlei attracties. De oudjes gingen naar Shrek in 3D.
Als laatste nog even naar Waterworld een show gebaseerd op de film Waterworld, prachtig!
De mensen op de voorste rij werden kledernat, we hebben flink gelachen met z’n allen.
Om 10 uur sloot het park en 5 over 10 liepen we naar buiten. Het was een erg leuke dag!

De volgende dag naar Anaheim voor een dagje Disney.

"Thats all folks !"

• 31 Juli 2013 - 09:46

Hannie:

Hallo

Wat een belevenis, fijn dat jullie nu ook lekker weer hebben, dat is ook wel belangrijk.
    En wat een camper zeg Geweldig veel plezier aan iedereen.

HANNIE en THEO

• 31 Juli 2013 - 11:28

Jose:

Hoi hoi
    Jongens geweldig weer dit verslag en de studio,s het komt me zo bekend voor maar dan in Florida
    lekker genieten met z,n allen

Jose

• 31 Juli 2013 - 19:55

Marian En Jos:

Leuk verhaal Cis, zo te lezen veel nieuwe dingen in de Studio's. En wat een grote campers!!!
    Succes en veel plezier!

• 31 Juli 2013 - 21:09

O & O:

Je had verslaggever moeten worden CisWij kunnen er alleen maar uit opmaken dat jullie genieten en een goed leven hebben Ga zo door!!!!Wij reizen in gedachten met jullie mee

Klaas en Wil en Tsenpo.

• 31 Juli 2013 - 21:13

O & O:

Hoi ,Ik heb vergeten te vragen wat je tatoo eigenlijk betekend.Volgens mij is het Tibetaans
    We horen het nog wel?

K,W en Ts

• 01 Augustus 2013 - 13:20

Frits En Patty:

Hallo lui,
    Ziet er tot nu helemaal te gek uit in Amerika.
    Mooie tatoo Erik (strak!).
    Veel plezier en meer mooi weer!

Gr. Patty en Frits

• 01 Augustus 2013 - 15:49

Annemarie :

Leuk om de verslagen te lezen! En naar de tattoo shop! grappig, wij zien ze regelmatig op tv,.. Mooie tattoo trouwens, wat betekent hij?
    Weet je welke hamburger-keten ook goeie burgers heeft? De Wendy's , voor het geval jullie weer een hamburger willen eten :-)
    Heel veel plezier!