Niets doen - Reisverslag uit Verfeuil, Frankrijk van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Niets doen - Reisverslag uit Verfeuil, Frankrijk van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Niets doen

Door: Cisca

Blijf op de hoogte en volg Cisca

20 Augustus 2023 | Frankrijk, Verfeuil

De warmte is behoorlijk voelbaar buiten de gite, in de gite hebben we het koeler. De honden liggen daarom veel binnen, als er nieuwe mensen met honden arriveren renen ze naar buiten en laten ze horen wie ze zijn, dat duurt niet lang en ze lopen gauw weer de koele gite in.

Om 7 a half 8 ‘s morgens lopen we een uur met ze in het bos, sinds een paar dagen is het jachtseizoen geopend en horen wij in de verte jachthonden huilen en geweerschoten, er bevinden zich veel zwijnen hier in de omgeving, waar wij lopen is het veilig.

Vanochtend, voor de warmte, nog even naar Goudargues geweest voor nog wat boodschapjes en een coup ijs, het ijs was weer heerlijk!

Vanavond kookt Erik een macaronischotel en net nog even een spelletje Kezen gespeeld met Diana en Patrick en wat andere gasten.

Het blijft nog een paar dagen erg warm, in onze gite is het lekker koel.