Kreta - Reisverslag uit Heraklion Airport Terminal, Griekenland van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Kreta - Reisverslag uit Heraklion Airport Terminal, Griekenland van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Kreta

Door: Cisca de Boer

Blijf op de hoogte en volg Cisca

04 Juni 2015 | Griekenland, Heraklion Airport Terminal

Na amper een uurtje geslapen te hebben werden we door Rick om 3:00 uur 's nachts afgezet op Schiphol, met een half uurtje vertraging gingen we om 5:30 de lucht in met Corendon richting Kreta. 9:45 landen we op Heraklion Airport en daar stond iemand klaar met een Citroën c3 pluriel met open dak (oranje). Onderweg naar en nabij Okeanis Apartmens reden we door een landschap met hoofdzakelijk kassen, niet echt mooi naar onze smaak. Aangekomen bij het appartementencomplex werden we ontvangen door Marja en Hans pachters van dit complex. Omdat ik nog steeds niet was opgeknapt wilde ik graag ons appartement in om even te liggen. Het complex ligt aan een drukke weg, dit zijn wij niet gewend dus daar moeten we best even aan wennen. Binnen bij het zwembad is het minder gehorig, als we later met de pachters praten komt er een klein hondje aan, deze is achtergelaten door de eigenaresse en wordt door Marja en Hans verzorgt. Er lopen veel (magere) honden los en dat doet pijn als je zelf wel goed voor je eigen hond zorgt.
Er zijn leuke restaurantjes (op loopafstand) aan zee waar je heerlijk kunt eten voor een schappelijke prijs. Het wemelt van de katten die soms nabij je tafel zitten te wachten maar verder gaan ze niet. We zijn blij dat we een autootje hebben gehuurd want we denken niet dat we ons bij het appartement alleen kunnen vermaken, 's avonds liggen we op tijd in ons bed en komen erachter dat het matras toch wel heel hard ligt, maar ja misschien went dat ook nog wel.

• 09 Juni 2015 - 20:38

Marian:

Hallo Cis

Wat leuk, toch een blog.....Was je ziek toen je wegging? wat vervelend..... Ik hoop dat je nu inmiddels opgeknapt bent. Met de zon en het lekkere eten moet dat toch wel lukken. En hopelijk zijn jullie inmiddels ook aan de bedden gewend.....

Geniet, ik wacht op het volgende bericht.
    Groet, Marian