Gearriveerd bij Ca'palazzo - Reisverslag uit Pergola, Italië van Cisca Boer - WaarBenJij.nu Gearriveerd bij Ca'palazzo - Reisverslag uit Pergola, Italië van Cisca Boer - WaarBenJij.nu

Gearriveerd bij Ca'palazzo

Blijf op de hoogte en volg Cisca

27 Juli 2014 | Italië, Pergola

Gisteren werden we keurig op tijd opgehaald door de de taxi en afgezet bij het vliegveld waar wij onze huurauto konden ophalen, het is een Lancia Ypsilon geworden.
Door de stromende regen reden we in drie en een half uur naar een groot winkelgebied nabij Fano.
Daar hebben we voor een paar dagen eten en drinken ingeslagen en twee makkelijke stoeltjes en toen richting Ca'palazzo.

Daar aangekomen werden we hartelijk ontvangen door Wijnand.
Er was wel het een en ander veranderd, Margreet was er niet meer, ze waren uit elkaar en was vertrokken, Bor de mooie grote Akita Inu was overleden en Bella het lieve mechelse herdertje was met Margreet mee.

Wijnand maakte een heerlijke maaltijd voor ons en zoetjesaan komen de andere gasten ook binnenstromen en maken we kennis met elkaar.

Nu zitten we lekker van ons ontbijt te genieten in de rust (na het hectische Rome) heerlijk.

Het weer is niet denderend en er gaat straks wel weer een bui vallen, over een paar dagen gaat het weer wat beter worden, zo zijn de voorspellingen.

We zien het wel....